Ilinca Bernea, Dacă vrei sa te iubesc, lectura Sonia Timariu





Ilinca Bernea, Dacă vrei sa te iubesc
lectura Sonia Timariu









Daca vrei sa te iubesc uraste-ma sincer
Loveste-ma, minte-ma, huleste-ma,
Cauta-ma, gaseste-ma, pierde-ma,
Injura-ma, scrie-mi pe coapse blesteme
Toarna-mi in cafeaua de dimineata otrava,
Scalda-ma-n vin si cand incepe sa-mi placa ineaca-ma,
Reanimeaza-ma cu respiratie gura la gura
Vorbeste-mi in limba fiarelor, saruta-ma cu limba ingerilor
Atinge-ma prin somn, prin vis, prin camasa de noapte
Trezeste-ma din somn cu focuri de arma,
Spune-mi povesti nemuritoare ca s-adorm
Scrie-mi poeme obscene si siropoase
Deseneaza-mi rasuflarea in carbune
Incarca-ma cu electricitatea ta, fa-ma sa explodez
Imbraca-ma-n sarma ghimpata
Croseteaza-mi dorintele, arunca-mi spaimele pe fereastra
Rastalmaceste-mi cosmarurile, spune-mi ca sunt idioata
Lasa-mi la usa pachete cu bombe artizanale
Zdrobeste-mi timpanele cu alarme de noapte
Trimite-mi anonim scrisori de amenintare,
Inveleste-ma in asternuturi de gheata
Fa-mi cadou pungi cu gunoaie,
Adu-mi flori smulse de prin parcuri,
Pune-mi in par margele culese din santuri
Umileste-ma, striveste-ma, cauta-mi nod in papura
Calca-ma in picioare, fa-ma tandari
Recompune-ma la loc din coiburi
Daca vrei sa te iubesc fa-mi orice
Numai sa nu pleci, nu ma lasa singura
Pe-o insula pustie in mijlocul oceanului
Tacerii tale…