Alina Cristian, Iubire fara anotimp, lectura Maia Martin



Alina Cristian, Iubire fara anotimp, lectura Maia Martin
montaj Maia Martin




Iubire fără anotimp

Într-o zi de vară ne scăldam împreună
Tu în privirea mea, eu în privirea ta...
Curcubeul făcea o punte-ntre noi,
Și, deși eram doi, aveam o singură inimă
Un singur gând, și-același dor de neoprit.
Când vara era pe sfârșite, încă ne scăldam,
Eu în privirea ta, tu în privirea mea...
Gândul era la fel de călător, arzător,
Însă, dorul era mult mai sfâșietor.
Într-o zi de toamnă, frunzele spulberau,
Amintirile noastre, speranțele noastre...
La capătul drumului se afla iarna
Era încărunțită ca tine, ca mine.
Într-o zi de primăvară începuse povestea cu noi
Și cu fiecare anotimp, iubirea creștea, creștea...
Într-o zi, când nu vor mai conta anotimpurile
Iubirea ar putea pleca departe,
Dar eu voi aștepta alte anotimpuri cu noi.

Comentarii