Dorina Şişu, Maia Martin, Nu am lăsat, dialog, lectura Maia Martin



Dorina Şişu, Maia Martin, Nu am lăsat, dialog
lectura Maia Martin











Nu am lăsat
- dialog -


nu am lăsat vântul să caute ploile
nici pasiunile să mă găsească
nu am lăsat iarba să-mi atingă tălpile
nici roua să le sărute
nu am lăsat timpul să mă găsească
nici firescul pe răni să mai calce
nu am lăsat gândul să intre în suflet
nici inima să bată firească
m-am aplecat spre pietre cu  mine
și-am răscolit lumina prin noapte
 Dorina Şişu


Din atatea negări
şi gânduri ce-mi spui
nu pot înţelege decât
că tot ce n-ai lasat
era deja în tine
nepătrunsul strigat e pătruns
tu erai şi ploaia şi vântul
tu erai pasiunea arzând
talpa zdrelită de pietre
inima bătând nebună împinsă spre sternul speriat
noaptea şi luna acoperindu-şi angoasa
cu o naveta spaţială
Tu erai tot ce n-ai lăsat!

Maia Martin