Adrian Grauenfels, Dimineaţa în piaţa urbei mele, lectura autorului




Adrian Grauenfels, Dimineaţa în piaţa urbei mele, lectura Adrian Grauenfels
video Maia Martin



Dimineaţa în piaţa urbei mele

Într-o zi oarecare
a descoperit că mâinile sale moi
pot mângâia materiale şi mai moi
chiar femeia neînţeleasă
care aştepta în piaţă publică
cu iarba pubică
călcată în picioare.

o prostituată cu părul desfăcut ?
fără prieteni doar clienţi efemeri
un şambelan,un măcelar, un poet fără bani?

toţi am frecventat idea toamnelor prelungi
a fanfarelor care cânta marşuri nupţiale
urmate de ologi şi scălâmbi
prin piaţa asta fără faimă
folosită + pentru dute vinoul diurn
şi ocheade lungi cercetătoare...

Când nu e nimeni în piaţă
mă sui pe scoclul fără de statuie
şi fac plecăciuni adânci,
în toate cele 4 vânturi.

autor Adrian Grauenfels