Mihai Beniuc, Nu mă vei uita, recită Florian Pittiş




Mihai Beniuc, Nu mă vei uita
recită Florian Pittiş



Nu mă vei uita

te măriţi, şi ştiu, vei naşte prunci,
veţi avea cămin şi alte cele
dar aşa frumoasă ca atunci
când erai stăpâna vieţii mele
nu vei fi tu niciodată,
niciodată....

anii vor veni mereu şiraguri
ca soldaţii la cazan, flămânzi.
din viaţa ta de miez şi faguri
n-o să aibă Moartea nici de prânz
poate doar o simplă, tristă cină,
tristă cină....

ce bătrână, palidă şi goală
vei rămâne peste trei decenii!
sângele tău, astăzi în răscoală,
va fi rece, rece... doar vedenii
despre tot ce-a fost vei mai avea,
mai avea....

ca strigoii vor veni la tine
din iubirea noastră ne-ntâmplată
gândurile, visele haine.
nu mă vei uita tu niciodată;
sufletul cu altul ţi-i zadarnic,
darnic

autor Mihai Beniuc