George Ţărnea, Ritualul 65…al miresei, lectura Maia Martin

George Ţărnea, Ritualul 65…al miresei (Ritualuri de împerechere)
lectura Maia Martin

http://archive.org/embed/GeorgeTarneaRitualul65...AlMireseiLecturaMaiaMartin








Ritualul 65…al miresei


Mireasa mea din vreme de amurg,
Cât de frumoasă poţi a te ivi,
Încât prin matca nopţii nu mai curg
Nici clipele cuminţi spre altă zi…

Şi se opresc mirate-n preajma ta
Înmărmurind, apoi, cu tot cu cer,
Când mă-ngrozesc la gândul c-aş uita,
De mult prea bine, ţie să te cer.

Pe unde vei fi fost când nu ştiam
Decât să pierd bucăţi din trupul meu
Şi prea-n bătaia vântului trăiam,
Înfrigurat de-ndrăgostit mereu.

Mi-e tot mai greu să născocesc poveşti
Şi să mă vindec, astfel, de-ndoieli,
Descoperind cât de reală eşti
Sub groasele tăcerii tencuieli.


autor George Ţărnea

Proiect al  Bibliotecii Maia Martin, materialul poate fi descărcat și distribuit mai departe cu menționarea sursei.
* publicata la 13 august 2013