Gabi Schuster, Culcată în cer, lectura Maia Martin








Gabi Schuster, Culcată în cer
lectura Maia Martin




Culcată în cer



Culcată în cer
trag colţurile stelelor
să m-acopăr
timpul îmi dârdâie oasele
Dumnezeii se plimbă nestingheriţi
de la o formă la alta
vâjâindu-mi pe la urechi
că n-am paşaport pentru nici o împărăţie

eu nu vreau nicăieri
vreau să rămân în cer
între vieţile arse la capete
în morţile înşirate pe sârma trecerii din...
spre...

un înger milostiv şi singuratic
îmi curăţă cu aripa stângă
amintirile una după alta
în vreme ce cu dreapta
mă-ndeamnă paşnic
să-mi ocolesc întrebările

mireasă de zei montez soarele
într-o pupilă, luna alături
după care ziua şi noaptea
înţepenesc la zenit
în cer se-aşterne liniştea
unde dorinţele putrezesc
fără stăpâni.
autor Gabi Schuster



*din placheta Spaţii virtuale


Proiect al  Bibliotecii Maia Martin, materialul poate fi descărcat și distribuit mai departe cu menționarea sursei.

* publicat 9 august 2013