Gabi Schuster, Crinii de carnaval, lectura Maia Martin







Gabi Schuster, Crinii de carnaval
lectura Maia Martin




 Crinii de carnaval


ce vor fi însemnând toate acestea
marea tăcută nu vede
amurgul scurs dintre stele
în timp ce măruntele clipe aburesc perfid
geamul uitării
mă plimb pe literele acelea de-o şchioapă
plicuri reci
săpate adânc de furtună
deasupra
ceea ce e roditor
e ora şase
mamă eu cred că îmi tremură mâna
trage targa mai aproape de crudul albastru
murmurând albul de ou pe crinii de carnaval
mă simt pătrunsă de păsări care
îmi reproduc gândurile
steaua căzătoare n-o mai pot ţine
...să cadă să cadă canonade
tuberculii morţilor


autor Gabi Schuster



*din placheta Scrisuri...mamă


Proiect al  Bibliotecii Maia Martin, materialul poate fi descărcat și distribuit mai departe cu menționarea sursei.

* publicat 9 august 2013