Mădălina Zete, Credeam că…







Mădălina Zete, Credeam că…, lectura Maia Martin



Mădălina Zete, Credeam că…, lectura Mădălina Zete




Credeam că…
           

Credeam că-s singură în noapte,
Doar eu cu a mele gânduri infinite,
Credeam că luna încă doarme.
Că stelele sunt amorţite.
Credeam c-a fost odată şi încă este
Speranţă că nu-i totul în zadar,
Că din pocal vinul sporeşte
Când sorbi din  el şi dulce şi amar.
Şi-apoi... priveam din geamul meu, pădurea,
Crezând că brazii murmură ascunşi,
Dar nu s-au plâns în veci pururea,
C-au fost şi ei de soare nepătrunşi.
Credeam că râul curge neîntrerupt, agale,
Sub cerul dulce înstelat,
Şi că nimic, nicicând nu-i stă în cale,
Dar mi-am adus aminte c-am uitat...
...să îmi trăiesc neîntrerupt prezentul,
Când tot vorbeam despre trecut,
Şi spun să ia aminte restul:
Ce este a fost şi a trecut!
autor Mădălina Zete