Emanuel Pope, Câine de soi caut un stăpân mai bun!, lectura Maia Martin







Emanuel Pope, Câine de soi caut un stăpân mai bun!, lectura Maia Martin

montaj Maia Martin








Câine de soi caut un stăpân mai bun!



Nu știu din ce pricini, dar m-am calificat
și pot azi să vă confirm – în deplinătatea facultaților mele mintale - că sunt ogar,
pe scurt,  ogarul lui Dumnezeu
și adeseori  Acesta mă  folosește  în "petrecerile"  Sale  juvenile
recunosc- deloc frumos ,  ba mai mult,  de cele mai multe ori  rânjesc prostește cu buza umflată  în lumina  lumii
dar asta nu ar fi nimic
se spune că dincolo de  "toate"’  ar exista ceva inedit,  un fel de pedigree umbland năuc prin venele mele, vedeți  bine,  de aceea și sunt cotat ca un ogar de soi
Eu vă iubesc! – iertați-mi dezinvoltura-
a devenit ca un instinct,  unii îl numesc "falsitate", alții însă îi spun "sentiment de apartenență,  corelativ la umanitate", nu știu,  oricum,  precum confrații mei  canini sunt tot ce s-ar putea  numi mai  "dulce"
Un  lucru însă mă face … oare să vă spun?!
TRIST, da trist rău..sau tare ( cum doriți)
Căci  tot ce ademenesc , tot ce iubesc eu
-așa fără de prihană ( cum pică bine la  unele  texte ),  iertate-mi fie păcatele de câine !-
Domnul, stapânul meu,   ucide și își aduce în casă
E plină sala de trofee, răsună de triumful Său de vânător
offf!

autor Emanuel Pope