Gabi Schuster, Echilibrul blestemului, lectura Maia Martin

Gabi Schuster, Echilibrul blestemului, lectura Maia Martin

muzica Nathan Eckel, Clementi - Sonata in G Minor Didone Abbandonata op50 no3
montaj Maia Martin


http://archive.org/embed/GabiSchusterEchilibrulBlestemuluiLecturaMaiaMartin






Echilibrul blestemului



Dacă îmi
blestem zilele

se adună în
popoare imense şi

se ascund


prăpastia
neduratei mă înghite hulpav

în vuiet de
balaur cu măsele de lup

adesea roşii din
nesomn


braţele
depărtate

bat clipa
grăbită

să piară


printre degete
se scurg cuvintele fără chip

ca o boare de
zei pe care nu pot păşi

bipolar între
blestem şi iubire mă uit împrejur


tatooooos


aşteptarea mi
se urcă la cap

când am cea mai
puţină nevoie de neliniştea

zilelor blestemate.

autor Gabi Schuster