Ioan Mircea Popovici, În noapte, lectura Maia Martin








Ioan Mircea Popovici, În noapte, lectura Maia Martin

muzica Neal and Nancy ODoan - Brahms - Sonata in F minor Mvt IV
montaj Maia Martin




În noapte

acum pot să zic
nu mai e vreme
să stau să aştept
un minut mai deştept

mi-am adus aminte
că azi e ultima dimineaţă de julie
mai întâi am zâmbit
apoi am vorbit
şi ţi-am spus
fragmente din ce-mi aduceam aminte
de la părintele isihie
(să fim izbăviţi noi de tot necazul
mânia primejdia şi nevoia)

ca să-mi acopăr întregul (peisaj)
ca sculptorul orb printre cuvinte
m-am agăţat de un vers
şi-am zburat în lumină

căutarea hrănită din cântec
iar cântecul
în pântecul chitului
(în)semnele rugăciunii
înflăcărând tăciunii

din memoria paşilor desculţi
încălţaţi trecem prin viaţă
naturi solare suntem
osândite să trăiască
în noapte

vântul aduce cu el
marginea Infinitului
doi orbi şi un mut
se vindecă-n capernaum
azi



Constanţa, 31 julie, 2011
(la farul genovez)
autor Ioan Mircea Popovici 





* publicata la 4 ian. 2013