Maia Martin, Plenitudine, lectura Maia Martin








Maia Martin, Plenitudine, lectura Maia Martin

montaj Maia Martin
muzica Frederic Chopin, Sonata no 2 in B minor op. 35, Finale, Presto,
Vitalij Margulis, piano



Plenitudine

Mă doare moartea mea cu fiece
Clipă, zi, lună sau an
Mă doare trupul ce se zbate
Mă doare trupul amorf lovit cu pietre.
Mă doare acel trup plin de suferinţă
Mă dor paşii uitării timpului,
Mă dor clipele scurse ale amintirilor.
Mă doare nedorita uitare de mine
Uitare de sine şi de tot ce-i în jur
Mă dor triştii ochi ce se îneacă în lacrimi
Mă doare privirea ce scrutează viitorul,
Mă doare privirea ce scrutează trecutul.
Strâng clipele de suferinţă într-o cupă,
O cupă a durerii: Aveţi grijă, n-o spargeţi;
Se va preface-n deznădejde, în clipe omorâte,
În clipe schingiuite, în lacrimi de sânge, în moarte.
Mă doare tot ce a fost scris să nu fie.
Mă doare perenitatea timpului şi cea a sentimentelor
Mă doare iubirea iubitului mei
Mă doare iubirea iubitei iubitului meu.
Mă doare existenţa, mă doare viaţa
De fapt ma doare DUREREA.

aprox. nov. 1993, poezie vintage
autor Maia Martin (la 16 ani)