Mihai Eminescu, De ce nu-mi vii, lectura Sergiu Cioiu



Mihai Eminescu, De ce nu-mi vii, lectura Sergiu Cioiu



De ce nu-mi vii?

Vezi, rândunelele se duc, 
Se scutur frunzele de nuc, 
S-aseaza bruma peste vii -
De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?

O, vino iar în al meu brat, 
Sa te privesc cu mult nesat, 
Sa razim dulce capul meu
De sânul tau, de sânul tau!

T;i-aduci aminte cum pe-atunci
Când ne primblam prin vai si lunci, 
Te ridicam de subsuori
De-atâtea ori, de-atâtea ori?

În lumea asta sunt femei
Cu ochi ce izvorasc scântei...
Dar, oricât ele sunt de sus, 
Ca tine nu-s, ca tine nu-s!

Caci tu înseninezi mereu
Viata sufletului meu, 
Mai mândra decât orice stea, 
Iubita mea, iubita mea!

Târzie toamna e acum, 
Se scutur frunzele pe drum, 
Si lanurile sunt pustii...
De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?

autor Mihai Eminescu