Îmbrăţişează-mă-n culoare,ep.4, Maia Martin, Ion Vanghele, Mihaela Dumitriu, Violetta Petre, lectura Maia Martin








Eu zbor! Veniţi cu mine?
proiectul Imbratiseaza-ma-n culoare

1. Cosmogonica, Maia Martin
2. Cu cainele pe pajiste, Mihaela Dumitriu, Ion Vanghele, Mihaela Dumitriu
5. Bob si Boaba impreuna, Violetta Petre

lectura Maia Martin
muzica Craig Armstrong - Weather Storm
montaj Maia Martin

Compoziţie XXIII - Cosmogonică, 50x100 cm, acril/pânză, 2009 


Cosmogonică 

În întunericul primordial, 
mă întind spre Soare, 
ţintind căldura lui... 
mă topesc în îmbrăţişarea razelor sale, 
dansând în albe linii sinuoase 
mă odihnesc într-o diagonală puternică,
mă răcoresc în dreapta unui punct rece
şi mă retrag în stânga unei spirale.
Orange-ul inundă albastrul
închinând o odă Vieţii şi Morţii.
Soare,
aşteaptă-mă, primeşte-mă, dezintegrează-mă
şi redă-mă mie şi lumii mele
întreagă.
Mă voi întoarce... 

Maia Martin


***


Cu câinele pe pajişte, diptic, 50x100 cm, acril/pânză, 2008


Aleargă liniștit. Nu te opri. 
În aer zboară numai jucării. 

Mihaela Dumitriu 



Peisaj cu caini pe plai
Visul nostru este stramt
Stam pe-o margine de rai
Ei ma latra, eu le cant

Si o luna mototoala
Luneca dulce poveste
Adunand arginti in poala
Pe meleagurile-aceste 

Ion Vanghele 




Suflet, suflet de prin stele
ai luat şi formă din ele
în blăniţă te-ai ascuns
şi-n inimă mi-ai pătruns.
Prieten drag, aleargă liber
ai trecut al lumii prag
eşti al meu şi îmi eşti drag. 

Mihaela Dumitriu



***

Bob şi Boabă împreună, 60x80 cm, acril/pânză, 2008


Bob şi Boabă împreună
Sub pământ s-au luat de mână.
Să-ncolţească mai uşor,
În iubire şi cu dor.

Dintr-o dragoste de boabe
Un lăstar, lumină soarbe.
Şi străpunge crusta tare
Dând din mâini şi din picioare.

Raze-l mângâie uşor, 
Ploaia fruntea-i răcoreşte.
Bine ai venit, Bobşor!
Bob şi Boabă te vor creşte. 


Violetta Petre


* publicata la 8 mar. 2012