Îmbrăţişează-mă-n culoare, Delia Staniloiu, Dorina Sisu, Maia Martin, Elisabeta Iosif, lectura Maia Martin







Eu zbor Veniti cu mine,
proiect expozitional, lucrari abstracte, 2008-2009
Imbratiseaza-ma-n culoare
autor Delia Staniloiu, Dorina Sisu, Maia Martin, Elisabeta Iosif

lectura Maia Martin
muzica Yanni
montaj Maia Martin


Album online aici
http://en.calameo.com/read/000616912d5ae15932d10
http://www.calameo.com/books/000616912d5ae15932d10


Îmbrăţişează-mă-n culoare
Să mă îmbraci în tonuri calde,
Când năruită în visare
În palme am s-adun smaralgde.

Iar când lumina-mi va pătrunde
În suflet singur într-o seară
Cu linii drepte sau rotunde
Să mă-mpresori ,a primăvară.

În tonuri largi de violet
Aşează-mi sufletul în floare
Să se deschidă-ncet, încet,
Sub linii curbe, a mirare.

Şi în măiastre Compoziţii
În una, două......infinite,
Sub semnul nopţii în solstiţii
Să-mi dai trăiri, nebănuite. 

Delia Stăniloiu



Îmbrăţişează-mă-n culoare
Cu braţe-linii ce mă strâng
Încolăceşte-te-n visare
Şi-mi cântă imnul mâinii stângi
Şi alb şi roşu vin în valuri
Un negru mult mă ţine, tu
Ascultă ruga ce te-ndeamnă-n
Orange, galben, mov şi blue.
Îmbrăţişează-mă-n culoare
În romb, pătrat şi hexagon
Eu Cerc de chin şi de uitare
Te strâng în Punct de plin contur. 

Maia Martin



PĂTRATUL MAGIC

Închide-le-n pătratul magic
E crainic Hermes, zeu sub soare.
În Poarta Lunii, smaralde-n verde tragic…
Îmbraţişează-mă, mai bine, în culoare!

Păunul se roteşte-n mii de arce
În baia de şofran a razelor solare.
Roşul iubirii, veşminte dionysiace...
Dar Tu , îmbrăţişează-mă-n culoare! 

Elisabeta Iosif


* publicata la 5 mar. 2012