Vara iubirii, proiectul Eu zbor! Veniţi cu mine?

Vara iubirii, Maia Martin, Suzana Deac, Elisabeta Iosif, Mihaela Dumitriu from Martin Maia on Vimeo.






proiectul Eu zbor! Veniţi cu mine?

Vara iubirii


Texte semnate de
Suzana Deac, Elisabeta Iosif, Mihaela Dumitriu

pictura, lectura, montaj Maia Martin



Vara iubirii, 2010, 70x100 cm, acril/pânză





Absolut nimic nu are importanţă, doar tu şi eu, în afara de noi nu funcţionează universul.
Te am, cum respiră în mine podişurile galbene, calde, binefăcătoare, te am cum tremură văile în liniştea lor, răsfirate, răzbunătoare, te am azi în mine, un ecou în munte ascuns, cum te aud în sonet cu chitara chinuită, în umbra copacilor izolaţi şi drumuri fără izvoare.
Te am în ape care nu vor să se oprească, în nori care unesc sinele din tine cu imaginea mea şi apa cu rotunjimea, creanga cu perpetuarea, soarele cu apusul, şi răsăritul cu glasul tău.

Suzana Deac




Văd hora în flăcări. Adun sânziene.
E ceas de ursită.Lumini marţiene
Răsar ca iubirile, unind şi planete,
În august.I-aud şi tic-tacul,buchet de flaşnete.

Secundele scapă, zguduite în mare
Pamântul şi Luna scufundă şi Soare
Tipsia sa roşie, iubite, n-o sparge!
Transform-o-n oglindă proptită-n catarge...

Elisabeta Iosif
 

Apleacă-te.
Sub mâna mea
tu, nu mai eşti atât de grea.
Din ochii tăi curg ape verzi,
și iarbă dulce din livezi.
Mihaela Dumitriu 

* publicata la 13 oct. 2011