Poteci adiacente, Adrian Grauenfels, Maia Martin, dialog

Dialog, Adrian Grauenfels, Maia Martin, Poteci Adiacente, poezie, lectura Maia Martin from Martin Maia on Vimeo.



Poteci adiacente
dialog
autori Adrian Grauenfels, Maia Martin

lectura, montaj Maia Martin









Adrian Grauenfels

două poteci adiacente
tu pe stânga, eu plin de scaieţi metafizici
ne întâlnim la capătul aleii cu statui
tu Maillol, eu nimeni
două păsări pe o streaşină secată
tu bei liberă, eu ploaie
dragoste, geografică distanţă
în jurul tău erezie
în mine urme adânci de război
şi totul se petrece pe o foaie de hârtie
îţi scriu de la stânga la dreapta
cu ochii nu te văd..

Maia Martin
Două lumi ce par infinite
Două mici planete
Intersectându-se haotic
în orbite elipsoidale

Eu privesc cerul
invidiind pescăruşii
norii formează aripi, dragoni
şi antene

Tu eşti deja în văzduh
Înalt, cât mai înalt plutind

De-acolo-mi strigi:
"Totul e atât de mic
Tu eşti mică
Pământul e mic
Eu sunt mic
Viaţa mea mică"

Ah, nu ştii
Eşti doar un punct privit de jos în sus
Dar o planetă
Când m-apropii de tine

Lungi şi elipsoidale linii
îmi destănuie
aceasta
la fiecare 15  zile.



grafica Maia Martin



*publicat  5 sept. 2011