Alergând spre tine, proiectul Eu zbor! Veniți cu mine?



proiectul Eu zbor! Veniți cu mine?

Alergând spre tine
pictura, lectura, montaj Maia Martin
texte de Maia Martin, Suzana Deac
septembrie 2011








Alergând spre tine 
2003, 70x100 cm, tehnică mixtă/hârtie duplex 




Alergând spre tine
în copac te-ai 
transformat
Alergarea mea
rămase 

undeva
suspendată în timp
neterminată. 


Maia Martin 



Atinge-mă în aer să trăieşti iluzia unor păsări cu pene pastelate, apropie-te de mine să ne suprapunem cu iarba, tu peste visele mele, eu peste dorurile tale, iar peste noi se aşterne imensul albastru. Alergând spre tine voi vedea reflectoarele conştiinţei, voalul misterului va cădea încet-încet în faţa unui altar îmbrăcat în alb, aerul din plămânii noştri se va elibera ca să pot îmbrăţişa culorile tale şi muzica şoptită de pielea ta. 


Suzana Deac 





*din cartea online apărută în Biblioteca Maia Martin
Antologie, Eu zbor! Veniţi cu mine?, vol.2