Primiţi-mă cu iubire, PROIECTUL EU ZBOR! VENIŢI CU MINE?, PICTURĂ ŞI LITERATURĂ









Primiţi-mă cu iubire, Maia Martin, Suzana Deac, lectura Maia Martin
montaj Maia Martin


Primiţi-mă cu iubire, 2010, 60x80 cm, acril/pânză






Eu sunt Adam şi Eva
Sunt omul neînfricat
Dar totodată sunt
instinct nealterat
Mi-e teamă, am curaj
Veni-voi către voi
cu sufletu-mi viteaz
Sa nu daţi înapoi...

Maia Martin



 

Cu o singură mână poţi cuprinde
petalele ieşite în lume
creanga cu muguri curioşi
cu un singur deget
poţi atinge faţa iubirii
de un alb strălucitor
narcisele domnesc
zambilele abia se trezesc
verdele se joacă
în fiecare fir de iarbă
se aprinde un roşu interzis
peste primăvara albastră

când te apasă piatra din fântână
sau scârţâitul uşii tale vechi
joacă un joc senin de copii
şi prinde între două degete
blândeţea clipei care nu se repetă
primeşte-mă în iubirea ta de acasă

Suzana Deac


* publicata la 16 mai 2012