Prietenie, proiectul "Eu zbor! Veniţi cu mine?", pictură şi literatură





Prietenie, pictura Maia Martin, texte de Ion Vanghele, Suzana Deac, lectura Maia Martin
montaj Maia Martin





Prietenie, 2010, 80x60 cm, acril/pânză


 

Luna-i plina de pistrui
Noaptea este pistruiata
Numai tu te rog sa-mi spui
Unde-ti tii pistruii fata?

Ne-mprietenim mai greu
Un cocos canta-ntr-un par
Vai de sufletelul meu
Nu stiu ce sa-ti dau in dar

O poezie poate-ncerc
Sa o las acum pe masa
Sau sa ne jucam cu-n cerc
Amiaza cand se lasa

Cand apari frumoasa-n rochii
M-am pierdut caci sunt timid
Te urmez tacut cu ochii
Si doar usa ti-o deschid

Parca esti o primavara
Numai zambet numai cant
In aceasta dulce seara
Ma intreb, eu unde sunt?

Joaca noastra de cuvinte
Se opreste-apoi putin
Si iti dau atunci cuminte
Inima cu flori de crin 

Ion Vanghele



 

Helo, prietene, totu-i sincer nu-i curtoazie, câte continente cuprinde plimbarea ta într-o gândire formală? Câte străzi poţi parcurge într-un timp de primăvară?
Undele tale curg pribeag, frunzele le laşi fără apă, luminile răzbat, umbra-i întortocheată.
Te plimbi aiurea în vis de flori de cireşe, bastonul îţi ia înainte şi-l calcă un şofer neştiut de nimeni.

Suzana Deac 


* publicata la 16 mai 2012