Mi te dăruiesc ţie





Vasilica Ilie, Iubire, mi te dăruiesc (acrostih), lectura Maia Martin

muzica Free Tim - 33 - Griegs Anitras Dance
montaj Maia Martin




Mi te dăruiesc ţie, 2010, 60x80 cm, acril/pânză




Iubire, mi te dăruiesc (acrostih)

Iubirea mea, te rog, aşteaptă-mă că vin,
Un anotimp alb, cel mult, mai am, de zboruri ample
Braţele mele, dornice, de dragoste vor umple
Iarna ce-a stat între noi, cu gust de pelin..
Rămână-n urmă gerul, chiciura şi ploaia
Eu te doresc. Tu poţi să-mi potoleşti văpaia?

Mi te dăruiesc ţie, cu mâinile amândouă,
Iubire, voi fi dimineaţa ta, plină cu rouă,

Trimisă de primăvară să înnoim jurământul,
Eu, o Penelopă, ce-am ţesut între timp, legământul!

Din toate bucuriile, eu te-am ales pe tine
Acum vei sta de-a dreapta mea cât viaţa ne permite.
Răpeşte-mă la noapte, cu drag, să-ţi spun, îmi vine,
Urmează primăverile ce ne-au fost hărăzite.
Ieri bâjbâiam în întuneric, dragostea pierdută
Era ca atunci, când toată viaţa, în van mi se scurgea.
Stă astăzi între noi, călită-n vânt, ca o redută:
Cu mâinile-amândouă, mi te dăruiesc, iubirea mea!

Vasilica Ilie


* publicata la 2 ian. 2013